serv4.jpg

Τα κέντρα ελέγχου κόστους έχουν το καθήκον εποπτείας και διαχείρισης των δαπανών του έργου σας καθώς και της προετοιμασίας για πιθανούς χρηματοοικονομικούς κινδύνους μέσω της αναπτυξης διαχειριστικων εργαλείων. Αυτή η δουλειά είναι συνήθως η ευθύνη ενως υπεύθυνου έργου (project manager). Ο έλεγχος του κόστους περιλαμβάνει όχι μόνο τη διαχείριση του προϋπολογισμού, αλλά και τον προγραμματισμό και την προετοιμασία για πιθανούς κινδύνους. Οι κίνδυνοι μπορούν να επαναφέρουν τα έργα και μερικές φορές απαιτούν απροσδόκητα έξοδα. Η προετοιμασία για αυτές τις αποτυχίες μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο για την ομάδα σας και ενδεχομένως χρήματα. Αφήστε μας λοιπόν να οργανώσουμε το έργο σας με τέτοιο τρόπο ή να συνεργαστούμε με τον υπεύθυνο έργου της εταιρείας σας, με σκοπό να οδηγηθείτε στο κέρδος χωρίς περιτούς πονοκεφάλους. Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας.